fredag 19 september 2014

HEJ ALLA FINA UNGDOMAR, assistenter och lärare!

Jag tänker ofta på er och jag saknar er och mitt jobb som lärare i klass C! 
Nu jobbar jag i Västra Frölunda och har ett fint kontor där. 
Jag har fått ett jobb som chef.
Jag jobbar med personlig assistans.
Jag träffar människor som behöver hjälp för att äta, duscha, gå ut och träffa vänner.
Jag letar efter bra personal för dom. Vad tycker ni är en bra personal?

Jag sitter mycket vid datorn och skriver.
Jag gör schema och räknar timmar. 
Ibland får jag åka till Stockholm.

Jag trivs bra med det nya jobbet också :)
Men jag vill komma och hälsa på er!


Jag sitter på en boll. Annars får jag ont i ryggen

Här är min lilla myshörna

Jag älskar min nya fina tavla.
Den hänger inte snett, det ser bara ut så, hahaha


Nu får ni en liten uppgift av mig. Försök att lösa den själv!

GÅ IN PÅ INTERNET:

www.lystraassistans.se 

Hitta ordet Våra kontor  och klicka där

Hitta ordet Göteborg  och klicka där

Vem ser du?


STOR KRAM FRÅN MARTINA






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar